Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Sunday, February 26, 2012

Jiwa kacau

Lama Shu menyepi, rindu untuk update blog, rindu nak bertukar-tukar cerita di alam maya.
Tapi apakan daya keadaan tak mengizinkan.
Memang sejak shifted to Port Klang shu rasa sangat down.
I feel like everything went wrong.
Emosi sangat lah tak stabil.
Hari-hari yang berlalu sangat singkat.
Tak selesa dengan persekitaran.
Letih sangat dengan keadaan.
Hari-hari membebel dengan Mr. Hubby.

Tapi sekarang, Shu terpaksa akur dengan keadaan.
Shu patut bersyukur, yang Shu masih ada rumah berbumbung untuk berlindung,
Ada kenderaan untuk ke tempat kerja mencari rezeki,
Ada emak yang sanggup menjaga anak dan boleh pergi kerja tanpa kerisauan.

No more complain. Lagi banyak complain, lagi kacaulah jiwa ini.
Jadi, Shu harus balajar untuk redha,
Hanya waktu yang bisa mengubahnya keadaan ini.

p/s: Tengah amik mood untuk berblogging.

3 comments:

  1. sabarla shu....jgn mcm tu.berulang alik jauh mmg stress.tp, sentiasala berfikir +ve ya. mesti Allah nak beri sesuatu yg jaaaauh lebih baik utk ko & famili di masa akan dtg utk segala kesusahan yg ko alami hari ini.
    sabar ye kwn...we always pray for u...

    ReplyDelete
  2. Thanks Atie, tengah pujuk diri ni dan bermuhasabah diri.
    Ish... bila nak jumpa ko ni?

    ReplyDelete
  3. saba shue.. aku paham sebab aku pon slalu berulang klang-putrajaaya bila laki aku outstation.. at least hubby ko sentiasa ada di sisi everytime.. tapi aku bila hubby aku keje, dh la lama.. suma aku kene buat sendiri.. nasib baik la duduk umah mak, tlg tengokkan anak aku tu.. tapi aku redha.. tiap orang ada dugaan masing-masing yang Allah bagi :)

    ReplyDelete