Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Monday, January 24, 2011

Announcement: BOY or GIRL 2

Baby dalam perut ini sudah 6 bulan usianya. Dengan sukacitanya, Cik shu nak mengumumkan, My baby's gender...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Baba said, "My buddy is coming soon".
Mama said, "My hero is coming to protect me".
and we said, "He is our joy and prosperity".

6 comments:

  1. waaa tahniah tahniah... semoga baby boy terus kuat dan sihat

    ReplyDelete
  2. wahhh!congrat shu!!bestnye bb boy!!!nnati leh la turunkan ilmu utk dptkn bb boy ni..hihihi

    ReplyDelete
  3. Ain, Aminnn..
    Atie, orite nanti aku turunkan ilmu. Cehhhh macam pakar je.

    ReplyDelete
  4. wahh sgt siyok 1st bb dah dapat boy..aku gak dua2 girl..tp xpela, ada geng ;-)

    ReplyDelete