Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Thursday, July 15, 2010

Pelamin Anganku

Credit to butik Cinta2Collection for their creativity

Personally, i love my wedding dais for my BIG day. It happen as what i imagine walaupun sebelum ni rasa macam tak nak amik pelamin pun sebab tak nak bersanding. Tapi bila pk balik, kahwin pun bukannya selalu, so amik je la. Masa pasang pelamin ni pun, pengantinnya tak de kat rumah, aku percaya dengan hasil kerja butik Cinta2Collection dan dalam masa yang sama My SIL jugak tolong monitor. Pengantinnya pergi mana? Pengantin yang degil ini keluar rumah pergi KL drive sorang2. Aku kisah ape, orang cakap darah manis ke?. I don't believe it, yang penting hati2. Alhamdulillah, nothing was happen that day.

The King and Queen of the day at the dais

Kombinasi warna merah dan putih serta sedikit hitam sangat menawan hati, menyerlahkan lagi busana pengantin yang berwarna merah jambu. Simple yet elegant. I love the sangkar burung, love the chandelier, I just love it, perfect for my wedding day.

No comments:

Post a Comment