Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Friday, December 9, 2011

My Birthday treat

My birthday treat from team mates at Secret Recipe, Mid valley. 
Diaorang pakat2 belanja for my lunch. 

Chesse cake again ;)
Last weekend punya sambutan (klik sini) tak dapat nak tiup lilin, sebab staff secret recipe kat Rawang lupa nak bagi lilin. Tapi on my birthday dapat gak tiup lilin walaupun diatas sepotong kek. Malu2 tapi suke.


Mereka2 di dalam gambar seterusnyalah yang berbesar hati belanja Shu. Thank you so much korang ;)
From left: Ayu, myself and Yuzreen

From left: Alif, Shida and LiPyn
On the way nak balik opis, sempat plak singgah berposing kat center court. Shu suka deco Christmas tahun ni. Nice and unique. Sedap mata memandang.

No comments:

Post a Comment