Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Wednesday, July 28, 2010

HELP ME PLEASE...

I really need a new environment.
What environment?
WORKING environment.
I am totally LOST here.
I even don't know myself.
Mana hilangnya shuhada yang rajin?
Mana hilangnya shuhada yang bercita2 tinggi?
Mana hilangnya shuhada yang fikiran positif?
Mana hilangnya shuhada yang sangat konfiden dengan kebolehannya?
All hasGONE!!!!!!
I want back NOOR SHUHADA.

Maaf, bukan aku tidak bersyukur dengan keadaan aku sekarang. but i feel something wrong on me. Cita2 tak kesampaian dan terhenti di tengah jalan. Aku masih terkapai-kapai mancari hala tuju perjalanan kerjaya aku. Sedangkan aku sudah bekerja lebih 2 tahun dalam industri ini. Seronok melihat rakan2 mengorak langkah, berlaru menuju ke puncak. Sedangkan aku masih ditakuk yang sama. Semakin hari, semangatku makin luntur. Aku dapat rasa tidak ada sebarang kemajuan dalam diri aku which i hate it so much. Aku kini bekerja semata2 untuk duit belanja. Sedikit kepuasan pun aku tidak dapat rasakan. It's damn really not me.

Ya allah, tunjukkan jalan kepada hambamu, jalan yang sepatutnya aku tuju.

1 comment:

  1. daftar kat jobmalaysia.. mana tahu ada kerja baru yg buleh membarakan semagat nak kembangkan kerjaya..

    ReplyDelete